"כולנו' הפכו להיות מגיני ה'אובר משפטיזיציה' של בג"צ"

כולנו עסוקים בניגוחים אני מציעה לעסוק הרבה ברוח צה"ל, במה מקדם את הצבא, מה מסיג אותו והאם התודעה נמצאת בלנצח במלחמות
אבי יעקב 1 Comment on "כולנו' הפכו להיות מגיני ה'אובר משפטיזיציה' של בג"צ"

יו"ר סיעת הבית היהודי: הממשלה לא משתמשת מספיק במנדט שניתן לה • בחירות? "הממשלה לא צריכה ללכת לבחירות, היא צריכה לעשות את מה שהציבור נתן לה לעשות וזו להיות ממשלה ימנית ובונה ולא הורסת"

כחלון ונתניהו צילום: Miriam Alster/FLASH90
כולנו עסוקים בניגוחים אני מציעה לעסוק הרבה ברוח צה"ל, במה מקדם את הצבא, מה מסיג אותו והאם התודעה נמצאת בלנצח במלחמות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דו"ח מבקר המדינה נגע בנקודות רבות ובין היתר על התנהלות הקבינט בזמן מבצע "צוק איתן". בתכנית "מהדורת הבוקר" בהגשת אפרים דוד, שוחחה ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי) והתייחסה גם לפינוי עפרה והקמת היישוב החדש שהובטח למפוני עמונה ע"י רה"מ.

בנוגע לדו"ח מבקר המדינה שפורסם אתמול, אמרה ח"כ מועלם "קראתי חלקים מהדו"ח. בדיון אתמול בועדת חוץ וביטחון עם יו"ר המל"ל, לא נגענו בדו"ח מכיוון שהוא עוד לא פורסם באותה שעה אבל חלקים מנושאים שהדו"ח נגע בהם נדונו. אין לנו עניין לא לתקוף ולא לנגח. יחד עם זאת לא נכון להגיד, באו נניח. אלא בואו ניקח את הדברים שדרושים תיקון ונראה קדימה לקראת המבצעים הבאים. מה הוצג לשרי הקבינט, כל ההתנהלות של הקבינט שעולה מהדו"ח, מדברת על המחר. מה התהליכים שקורים אחרי זה. הדבר הרע ביותר שנעסוק במי אמר מה ואיזה יום ומה עשו בעקבות זה".

לדבריה "מה שברור זו האמירה הברורה לבוא עם ראש הרבה יותר פתוח, הבנה שהקבינט הם אלו שמצביעים על דברים וצריך להביא בפניהם את כל המידע שיש. צריך להיזהר ולזכור שיש הרבה מאד משפחות שכולות ואם השיח יהיה שנכשלנו וזה היה מיותר מה נאמר למשפחות?. כולנו עסוקים בניגוחים אני מציעה לעסוק הרבה ברוח צה"ל, במה מקדם את הצבא, מה מסיג אותו והאם התודעה נמצאת בלנצח במלחמות".

באשר לפינוי תשעת הבתים בעפרה, אמרה מועלם "הממשלה ימנית אבל אני לא בטוחה שהיא משתמשת במנדט שניתן לה. אני חושבת שהעוול בעמונה ועפרה הוא גם כלפי ערבים שלא יוכלו לעשות שימוש בקרקע" אמרה והוסיפה "ההיגיון שלא רואים את האוכלוסיה, לא היהודית ולא הערבית. רואים רק אג'נדה פוליטית להרוס את ההתיישבות ביו"ש תוך התעלמות למשל מחוק המטיל עונש מוות למוכרי קרקעות ליהודים" עם זאת היא מזכירה "בסוף אני חלק מהממשלה הזו ולצערי בקונסטלציה שנוצרה ש'כולנו' נהפכה למגינת האובר משפטיזיציה של בג"צ וחוסר הנכונות שלהם להחיל את החוק רטרואקטיבית על עמונה ועפרה. התחייבות להקמת יישוב חדש בעיה עומדת ואני בטוחה שהיישוב הזה יקום. רה"מ התחייב, התאריכים נכתבו ונתחמו ע"י רה"מ, שר החינוך וראש צוות רה"מ. אי אפשר להמציא דברים חדשים. תשובה הולמת להרס היא בניה".

על אמירתו של השר דרעי כי הוא חושש מבחירות משום שלדעתו קיים הסיכוי לשיתוף פעולה חוזר בין "יש עתיד" לבין "הבית היהודי", אמרה "מצער אותי שדרעי הולך למחוזות האלה. הממשלה לא צריכה ללכת לבחירות, היא צריכה לעשות את מה שהציבור נתן לה לעשות וזו להיות ממשלה ימנית ובונה ולא הורסת. אנחנו מגיעים להישגים מצוינים בנושאים רבים והדבר שאנו רוצים זה לא להרוס את ההתיישבות בשום מקום" אמרה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה נראה שלכחלון יש כאלו איזה חמאה על הראש שבגללה הוא מפחד מבית המשפט!